Wednesday, November 22, 2006

Lingon.















Igår var det glöggpremiär för undertecknad!


Anna-Karin kom förbi med en flaska av blossas ”finest” 06 och fikon med chokladöverdrag!
Det var inte helt fel kan jag tala om för er!

Glöggen smakade gudomligt och sällskapet var trevligt.
Kan med handen på hjärtat säga att det är glöggen som gör vintern!
Finns nog inget bättre än att värma på lite alkoholhaltig glögg och sedan känna den spridas i kroppen för varje klunk man tar! Det är nästan man hoppas på att vintern blir lång…

Något som inte är så bra är mitt intag av sushi!

Idag så är det tredje dagen i rad som jag äter det!
Så kan det gå när man gör ”vego-rullar” för ett helt kompani.
Det kommer att bli ändring på det redan imorgon, för att inte tala om helgen.
Malmö kan ha Sveriges i särklass bästa falafel och detta tänkte jag ta vara på helgen som kommer.
Lyckades locka med Tony med mig till Malmö så nu slipper man sitta helt solo i bilen hela långa vägen. Kanoners, dunders!

Dagens låt:
Circlesquare "Fight Sounds Pt 1"


/Styret

4 comments:

Anonymous said...

Till Malmoe alltså! Bra beslut! Hör av dig när du är på väg - en liten fika tycker jag är det minsta man kan begära!

Anonymous said...

Näää, på fredag är det Rosie Thomas i Helsingborg på på lördag vankas 30-årskalas. Bra tajming Tim!

Anonymous said...

Jag slår en signal till dig Soffi när jag kommit ner till kontinenten.

Det är väl ingen som har sagt att Tim inte kan gå på någons 30-årskalas Millis, eller hur? ;)

/T

Anonymous said...

Du vet väl att Väsby inte är så långt bort va? Vi är sushiätare av STORA mått här borta, så nästa gång du har några rullar över - YOU MAY! :) Mjauuu