Friday, November 17, 2006

Svag men glad.

Jag kan konstatera att jag lider av en störning som enligt mig är rätt allvarlig.

Inte nog med att jag inte kan sova om nätterna, jag köper på mig en massa skrot också.
Blev för ett tag sedan erbjuden att köpa en kolv och ett par ventiler från en gammal F1-motor (Minardi). Vad gör jag då? Jo, jag bokar upp fanskapet utan att blinka.
Får delarna visserligen monterade på en kolfiberplatta men i alla fall... Hahaha!
Hur som helst så är mitt paket nu på väg hem till mig och jag ser, tro det eller ej, fram emot att få en ett stycke motorsporthistoria i mina gömmor. Vad Vero tycker om det hela låter vi ha osagt här!

Nog snackat om mina svagheter, även fast dom är många!

Idag så är det fredagen den 17 november 2006 och det innebär att humöret är på topp!
Tycker fortfarande att det är rätt märkligt att man kan känna sig så mycket gladare på fredagar än andra dagar. Märkligt men underbart.

Denna helg kommer nog att gå till historien som en av dom lugnaste helgerna i Tims liv.
Tänkte prova på livet som hemmasittande gubbe. Eventuellt blir det restaurang och bio ikväll men resten av helgen blir som sagt lugn.

På lördag så är det födelsedagskalas för lilla Hannah som är på besök i Sverige.Den lilla rackaren fyller hela 2 år! Jösses vad tiden går!
Senare på kvällen så kommer jag att få agera ”taxi-larry” åt Vero eftersom hon skall åka till Thailand! Jag kommer att få leva ungkarlsliv med allt vad det innebär i en hel vecka! Jipii!
Tror nästan att jag ska åka till coop efter jag droppat av Vero på Arlanda och köpa på mig en platta med Odin 3,5… Därefter kan misären påbörja. Hahaha!

Dagens:
The Killers ”Read My Mind”

/sneseglaren

2 comments:

Anonymous said...

Hahaha... Jag kommer nog ha kolven i mitt garage så den kommer inte att vara i vägen hemma.

Eftersom jag är intresserad av F1 så betyder det lite för mig att ha en kolv från en Minardi i min ägo. Som att ha Henke Larssons fotollssko typ...

Nej för fan, Vero är det inte synd om nu. Thailand vs. Galen sambo... inget svårt val va.

Anonymous said...

Genom en tjomme som hade kontrakt på Minardidelar... Tydligen så var detta sista sändningen av delar eftersom kontarakter gick ut i och med denna leverans. Kolla på ebay... Såg att det såldes BBS fälgar från Jaguar där för ett tag sedan. Det skulle vara mumma i vardagsrummet men som sagt, jag har nog redan gått för långt.

Kan skick ett par bilder till dig Jonas när jag fått möget.

/T