Friday, November 03, 2006

Stiltje...










Jahapp… så var det fredag igen.
Sitter och funderar på vad man skall hitta på till helgen.
Pangmusik firar 2-års jubileum med pompa och ståt på lördag.
Hade verkligen velat åka dit och se Psapp men tyvärr så verkar det inte som det kommer att bli av.
Skall dock forska vidare i om det är någon osm är villig att följa med.


Jag får väl sätta mig i soffan hemma med en ”folkis” istället och pilla mig själv i naveln… eller så smyger jag ut och sätter mig på närmaste hak och dricker mig packad på vodka-lime.
Någon som är på alternativ två?

Imorgon verkar det som Soffi med respektive kommer till stan.

Har inte koll på om dom skall ut men det vore nice att träffas upp över en öl eller två.

Den som lever får se.

Äh… nu skiter jag i detta! Nya äventyr väntar.

Dagens låt:
Corgis "Everybody's Got To Learn Sometime"

Fridens!

/T

3 comments:

Anonymous said...

Mäh! Vi räknade ju mä att ni skulle dyka upp hos Ronge och Karin! Nu missade ni ju både oss och en rysligt trevlig kväll. Och vi saknade er. Som jag ser det finns det bara en lösning på problemet - kommen Sie bitte hier nach Malmö, jaa!

Anonymous said...

Bra dagens!

Ankaret said...

Soffi> Inte så mycket att göra åt det faktum att det lever nåt virus i min kropp som inte vill ge med sig. Jag har ont i lederna, huvudvärk, hosta m.m. Ingen feber än så länge men, men...
Synd som tusan att jag inte orkade med att träffa upp er. Det går fler tåg, var så säker. Kram /Tim