Wednesday, November 01, 2006

H2O fast fas

Verkar som vintern är här!
Det är minusgrader och snön virvlar ner från himlen!
Kung Bore har gjort sig tillkänna! Bastardo säger jag bara.

Färden till jobbet var som att befinna sig på en halkbana.
Golfskrället sladdade som aldrig förr trots vinterdäck, om än odubbat!
Detta får mig in på odubbade vinterdäck.

Det måste vara det sämsta skitet som finns.
Har haft det på fyra bilar tidigare och aldrig varit nöjd med dom.

Känns lite som att åka runt på sladdriga sommardäck.
Fästet på is är obefintligt. Nej tacka vet jag riktiga dubbdäck av nordiskt fabrikat!


Så fort Saaben är färdigsvetsad kommer Golfen att ställas in i garaget.

Då har jag förhoppningsvis hunnit köpa mig en uppsättning av Nokian Hakkapeliitta 5.
Vill ha så smala rackare som bara går på mina fälgar så man kan gasa på ordentligt i snömodden.

Har även investerar i städartiklar dagen till ära.
Det blev en ny Vileda Ultramax mopp med tillhörande hink.
Nu jävlar skall det städas hemma.


Dagens låt:
CSS ”Alala”

/T




No comments: