Thursday, November 09, 2006

Landgången står snart redo!

Torsdag, solen skiner och jag har fått glädjande nyheter!Livet känns strålande!

Eftersom det är torsdag så håller arbetsveckan på att ta slut.Bara en sån sak kan få den bittraste snubben att dra upp smilet lite!
Själv skall jag ta och logga ut från jobbet 14:30 idag.

Anledningen till detta är att min syster med familj kommer till Sweden.
Jag ska plocka upp herrskapet i Nyköping strax efter 16:00.Det ska verkligen bli trevligt att träffa dom, och då speciellt lilla Hannah som snart fyller två år!

Det andra glädjeämnet är att vi ska ut på ”dåligheter” med jobbet imorgon.

Det i sin tur har gjort att det är lite mer ”uppknäppt” känsla på jobbet. Sweet!
Festligheterna startar redan klockan 16:00 på jobbet och sedan fortsätter dom tills folk trillar av tåget. Kan bli en skandalernas kväll så håller undan!

Det tredje glädjeämnet tänker jag inte yppa ett ord om men det verkar onekligen lovande… Hahaha!















När vi satt på ”biskopen” igår och spånade världsproblem över en öl så knäckte jag idén om en kryssning med alla mates. Den idén togs emot med öppna armar (tror jag i alla fall), så nu är det bara för mig att börja ringa runt och kolla om jag kan få en bra deal med något rederi som, mot förmodan, vill frakta ett gäng ”skötsamma” snubbar över östersjön.
Vem bangar och vem följer med?
Detta kan bli en riktig höjdarresa för både kropp och själ! (i ren "Tallink-anda")*host-host*

Dagens låt:

Youth Group ”Forever Young”

/Kapten Lager

2 comments:

Anonymous said...

Skandal till sjöss, JAVISST!!!!

Anonymous said...

Då så!