Tuesday, November 21, 2006

Pyssel.

Igår fick jag för mig att jag skulle laga lite sushi.
Detta resulterade i sex stycken vegetariska rullar innehållande gurka, paprika, wasabi och lite philadelphia. Dom blir faktiskt rätt så bra om jag får säga det själv... för att inte tala om hur billigt det är att göra dom själv. ;)

Avnjöt en rulle i min ensamhet… eller katten Fritz var ju med så ensam var jag ju egentligen inte.
För att festa till det lite extra så kostade jag på mig lite saké och en folköl.
Det satt som en smäck framför Prison Break trots avsaknaden av sällskap.


70:s pruttis!
Av någon konstig anledning känner man sig lite tragisk när man sitter själv med sin middag… Varför är det så?




Dagens låt:

Max Richter "On The Nature Of Daylight"

Max Richter är en nyupptäckt artist i min lilla värld av musik. Musiken är helt underbar och ger en ro i själen!
Kolla upp det gott folk!

/Tim San

1 comment:

Jimmy said...

Mr Max var fint,men idag skall det minnsann inte lyssnas,nynnas eller gnolas
http://www.nomusicday.com/