Thursday, November 30, 2006

Märkligt...

Märklig vecka denna.
Det är redan torsdag och jag har inte ens reflekterat över att veckan snart har gott över till den lite roligare fasen, nämligen helgen.
Jag har som vanligt inte fått så många timmars sömn denna vecka men trots det så känner jag mig piggare än vanligt. Märklig vecka som sagt.

Idag tänkte jag se till att försöka mig på att boka en tid till tatueraren!
Japp, det är sant, jag skall se till att märka mig för livet… och nej det är inte någon stundande 30-års kris som gör sig påmind.

Dagens låt:

iLiKETRAiNS - Terra Nova
/t

3 comments:

Jimmy said...

ja veckan har verkligen rasat iväg..känns fortfarande som måndag dock..fan va gött att du har kirrat tid sailor..vill ooxå

Ankaret said...

Nästa vecka så smäller det!
Gottis som sagt!

Må i vind kompai...

Anonymous said...

Dags att branda mr T alltså! Minsann på tiden kompis! Jag sparar fortfarande cash till att göra klart koi-historian... Nåja. May in wind!