Monday, November 13, 2006

Kryssar-helg!



Jävlaranamma vilken helg det har varit!

Fredagens firma-tut påbörjades redan strax efter 16:00.
Förluva på jobbet med jäger och 7,5:or! (galet men det var det som fanns till förfogande).
Efter den tunga starten så bar det av till bowlinghallen för ännu mera drinkar, mat och sist men absolut inte minst bowling.

Allt gick lugnt och fint till… Hehehe!

Kvällen avslutades på bästa kryssningsmanér på Harrys av alla ställen!
Dansgolvet intogs och folk mådde!
Fy fabian vilken köttmarknad det är på det stället alltså.

Lördagen var väl inte min bästa dag här i livet. Skallebanken och vetskapen att det snart skulle sättas igång igen gjorde mig illamående. Efter andra glaset vin så var jag på G igen.
Kvällen blev trots min taskiga start väldigt trevlig.

Vi gick till Josefs med Veros föräldrar och tittade på något lokalt bluesband. Trevligt som sagt!

Söndagen var fylld med fet ångest.

Söndagsångest av tjockaste typ. Den som inte ger med sig oavsett vad man än försöker göra åt den. Inte blev ångesten mindre med tanke på att jag nu skulle kliva in i vuxenvärlden genom att skriva på papper m.m. Gaaaah!

Som tur var sket jag inte i kvällens höjdpunkt, Ed Harcourt, som spelade på Raw av alla ställen. Konserten var precis vad jag behövde. Synd bara att vi missade Tinys framträdande.

Dagens låt:
Whitey ”Leave Them All Behind”


/Brutus

5 comments:

Anonymous said...

Skriva på papper? Hus/lägenhetsköp eller faderskapsintyg? ; )

Anonymous said...

Borat är mannen!

Ankaret said...

Hahahaha... millis du är då en bralla! Verkar som vi blivit med lägenhet. Gaaaaaah!

Anonymous said...

Woooho! Gratulerar! När går flyttlassen och vart?

Anonymous said...

I slutet av februari är det väl tänkt, om nu allt går som det ska.
Gatan som vi snackar om är Ruddammsgatan. :)