Thursday, November 23, 2006

Jadda-jadda...

Hela dagen har jag varit på ett sprudlande humör, verkligen ett sprudlande och positivt humör, till för några minuter sedan… ;)

Det kommer nog att vända så fort jag sätter min röv i Zafiran och börjar färden mot kontinenten (läs Malmö).
Hoppas att det är någon av dom utflyttade ”tunaborna” har tid att träffa upp mig på lördag.

Om det mot förmodan finns nån där ute i ”sverigeland” som vill åka ner gratis till Malmö klockan 17:00 så är det bara att hojta till. Har fem platser kvar i bilen och det vore bra om dom kunde fyllas!

Dagens låt:
The Rapture "Whoo! Alright-Yeah...Uh Huh"

Nej nu är det kaffe och en lageruppföljning som gäller sedan bär det av.

HEEEEEEEEEEEEELG!



/T

3 comments:

Jimmy said...

wrooom!hur kan humöret svikta när det skall mås till tusen din sjörövarpappa? seeya soon=)

Anonymous said...

ah, ja, jag håller med millis om att det är lite dåligt tajming just denna helg. men det är klart att vi får till nåt! vi är upptagna på lördag kväll, men vad sägs om en skön brunch på söndag? eller en fika på dagen imörrn? hör av dig!

Anonymous said...

Hoppas det blev nice i Malmö/Kph mannen! Zafira? Opel?! Guess what förresten: Det var typ 0.0% motorolja i Punton! Men jag har ju knappt kört nåt, så vi fyllde på nu igår. Tänk om jag inte hade kollat den på några dagar..! Annars är allt bra. Idag drar jag och en polare till Åtvidaberg och dricker fin whisky och mår. Kolla lite sköna karaoke-vibbar på sundaybrunch vetja. Mjau!