Tuesday, March 13, 2007

Dripp-dropp

Just nu är det stressigt i mitt miserabla liv.
Det mesta handlar om jobb och detta enbart för att vi skall ha en extern revision i slutet på månaden. Självklart vill jag att den skall gå så bra så då för jag bita idet sura äpplet och läsa ISO-standarder, se till att alla dokument finns tillgängliga, sitta i en massa trevliga lednings- och personalmöten m.m.
Jag hoppas för kung och fosterland att det inte var ikväll jag skulle på whiskyprovning för då kan jag inte. Det har kommit ”lite” jobb i vägen så att säga. Grr!

Nu skall jag sluta gnälla och riktar in mig på det positiva istället.
Det som toppar min lista just nu är vädret! Det känns helt sjukt att kunna glida runt utan vinterjacka, för att inte tala om det faktum att jag satt på terrassen på lunchen idag och njöt av solen! Sweet! Hoppas vädret håller i sig för då blir snart bilen stående och cykeln får transportera mig till och från jobbet.

Dagens låt:
Ljudet av tangentbordet

Tjippers
/TJ Hooker

No comments: