Monday, March 05, 2007

Termostaten strular.

I torsdags kväll bestämde sig min kropp för att inte riktigt vara med på noterna något mer.
Hade känt mig lite seg hela dagen men det var inte värre än så. Jag gick och lade mig tidigare än vanligt och däckade på rot. Vaknade sedan upp flera gånger på natten av att jag antingen svettades floder eller frös som ett djur. På grund av detta så fick jag inte så mycket sömn vilket ledde till att jag struntade i att åka till jobbet. Låg sedan hela fredagen på sofflocket kollandes på en massa strunt på teven och mellan varven så sov jag några timmar. Rätt behagligt måste jag säga. Lördagen tänkte jag köra samma visa som dagen innan men eftersom jag mådde lite bättre så följde jag med till Tobbe som dagen till ära hade kalas.
Efter att jag fått i mig ett par öl så kändes förkylningen mer och mer avlägsen. Kvällen avslutades på Raw i goda vänners lag. Med tanke på mitt tidigare skick så var jag vid väldigt god vigör. Igår, söndag, så var det en helt ordinär söndag med tillhörande söndagsångest.
Mina föräldrar och mormor var på besök och med sig hade som en tårta och ett stort paket innehållande en espressomaskin! Tackar som tusan för den säger jag bara!
Senare på kvällen åkte vi till Veros föräldrar och åt palt med lingon och rivna morötter.
Palten var faktiskt över förväntan och mättade väldigt bra.
Söndagen avslutades framför teven i vanlig ordning.

Dagens låt:
Willy Mason – Save Myself


/Elvan 11

2 comments:

Anonymous said...

Tryck gärna in ett par bananer el. äpplen i pajhålet, mannen. Keeps the doctor away som man säger. RAW låter trevligt. Dit skulle man kanske styra brallorna nån gång inom en snar framtid? Må! (bättre)

Ankaret said...

Vetta fan om jag vill "Keep the doctor away" med tanke på att jag bor med en ;-) Det blir en till två bananer nästan varje dag på jobbet. Jag tycker att ni kommer till Tuna när vi ska ha inflyttningsfest! Antar att det blir nån gång i Mars. Återkommer!