Wednesday, March 21, 2007

Orange

Jesus, redan onsdag!
Vill bara åka hem från jobbet så jag kan fortsätta läsa i The Dirt.
Den är sjukt beroendeframkallande, nästan som en drog!
Tackar Danne för att du tog upp den i din blogg för annars hade jag nog inte köpt den.

Efter att jag fått beta av ett par kapitel i boken blir det till att laga en jubileumsmiddag tillsammans med Vero (vi firar tre år, eller snarare var det igår det var tre år men va fan)… Sweet!

Nej nu måste jag äta en till apelsin så att jag överlever hemfärden!

Dagens låt:
The Mary Onettes – Void


/T

5 comments:

Anonymous said...

grattis till de 3 årent till er båda=) själv så firar jag och josie 2 år på söndag..time flies när man har kul.hoppas det går fint med lägenhetspysslet.tjo!/jimmy

Anonymous said...

Tackar så mycket! Visst går tiden fort... *suck* /T

Anonymous said...

vi har precis besiktat vår bil. den fick två nedslag. kan man få fråga dig om lite råd? Tydligen var det något med bromsar och sen var lambdasonden kass. jag är bilanalfabet och undrar om jag måste jaga ny bil nu? det är maria som är lite ängslig över sin röda racer

Ankaret said...

Hmm... vad är det med bromsarna som strular?
Att byta lambdasond är inte så svårt men ligger problemet verkligen i sonden?

sugplopp said...

Oi!

Laste ut The Dirt idag - borjade igar. Giftig som fan - precis som The Game. Nu vill jag lasa om Jenna.

Peace!