Monday, April 24, 2006

Doppelbock

Så var det måndag igen och man sitter på jobbet med en mäktig måndagsångest.
Inte nog med att det är måndag, det regnar också! Skitkul med tanke på att jag la ner dyrbar tid på att tvätta bilen igår. Om jag tvättar bilen så är det som om jag skulle dansa regndans! Man kan ge sig fan på att regnet kommer inom 24 timmar. Hahaha! Bitter? Jag? Nej då… ;)

Denna helg var väl helt okej. Har inte gjort så mycket eftersom jag inte varit världens piggaste snubbe. Är kroniskt vårtrött och på allmänt dåligt humör. Hoppas det går över snart för det börjar bli påfrestande, både för mig själv och för min omgivning.

I fredags så hade jag sista kvällen på landet! Skapligt skönt att slippa sitta där ute själv.
Passade på att bada bastu och tvätta. Fredags nöje när det är som bäst!

Lördagen var väl lite trevligare även fast jag missade årets första bankörning!

Var på födelsedagsfest hos Karin. Grattis Karin! Kom dig lite sent men det var i alla fall trevligt att träffa alla. Kvällen till ära så hade jag med mig ett par ”doppelbock” och det kära vänner är djävulens bryggd! God damn vad dom är lömska.
Kvällen avslutades på bästa maner på ett riktigt skabbigt ställe vid namn Time Out! Vilket ställe säger jag bara… Skumma typer och allmänt konstig stämmning, men billigt var det!

Söndagen var som vanligt tråkig. Det roligaste som hände var väl att jag fick sitta i solen och må samt att jag fick mig en tur i Cheetas Charger samt en mycket trevlig Impala SS.

Dagens bild (Cheetas Charger -69):















Dagens låt:
Yeah Yeah Yeahs - Gold Lion


Ja just det... höll på att glömma bort att upplysa världen att jag rakat av mig mitt "lantis-skägg"!











/Sir Krebb



No comments: