Sunday, April 30, 2006

Doppel-knock!

Idag har det varit en tung dag.
Efter gårdagens über-fest så har jag inte gjort många knop idag.

Det var inte ens meningen att jag skulle gå på fest eller lokal men nu blev det bara så.
Strax efter 21 så började det klia i kroppen på mig. Klarade inte av att sitta hemma helt solo så jag knatade över till Carina, som hade fest kvällen till ära. Nu var det inte för festen jag gick dit utan för att Jimmy var i stan.
Hade inte planerat att dricka så mycket men det spårade ut i 300 i alla fall.
Eftersom jag inte ätit nåt på nästan hela dagen så satte sig "doppelbockarna" på tvären direkt.
Dom slog hårt kan man säga.
är klockan började närma sig 23:30 så gled vi till Raw Power för att kolla utbudet av folk och dryck. Det var inte så mycket folk men destå mer dryck. Resten är historia och preskiberat i skrivande stund.
I morse vaknade jag av en huvudvärk som inte var nådig. Damn... Bara att konstatera att "doppelbocken" knockade mig rätt bra! Kan härmed erkänna att jag mött min överman! Haha!
Den värken och slöheten har präglat hela min dag. Har inte gjort så mycket alls faktiskt.
Varit och köpt lite take-away, klurat på materialval till ett locost-bygge, kapar bromsvire och justerat in styret på cykeln.

Dagens bild (boken som kommer att vara min bibel i framtiden):





















Dagens låt:
Ben Folds - The Ascent Of Stan

Akta er för alkohol gott folk! Akta er!

/Treo

No comments: