Wednesday, April 12, 2006

Pubertalt värre.

Jävla brännvinspappor alltså!
Idag så har det varit en tung dag.
Var tvungen att sitta i möte från klockan 09:00-16:00.
Mötet hölls av en svensk biltillverkare och jag skulle svara på diverse frågor om kvalitets- och miljöarbetet vi håller på med.
Under mötets gång så fick jag en såndär rolig känsla i kroppen.

–Hur kommer det sig att jag sitter här bland dessa ”viktiga” människor!
–Tror dom verkligen på vad jag säger? Jag som inte ens har en skräddarsydd kostym på mig! Hahaha...
Kände mig stundtals väldigt barnslig och omyndig men trots det så verkade mötet ha gått helt okej och deras leverantörsvärdering slutade på plus!
Kan inte ha varit helt ute och cyklat med andra ord. ;)

Dagens bild (Fritz the cat):


Eftersom jag varit smått nervös inför detta möte, i snart en veckas tid, så tänkte jag att det skulle passa ypperligt med några bira efter avslutat pass. Sagt och gjort mötte jag upp med en god vän efter jobbet. Biran beställdes in och vi bara mådde. Nu föll det sig inte bättre än att jag kände mig berusad direkt. Hade inte fått i mig annat än lunch under hela dagen, så det var inte så konstigt... Tre öl senare så var det dags att knalla hemåt, lagom fin i kroppen! Hahaha!

Är i skrivande stund fortfarande ”salongs”. Gött som fan kan jag säga. Kommer att sova som ett barn inatt!

Imorrn så är det skärtorsdagen! I Eskilstuna kallar man det för Finnlands nationaldag!
Ligger nog nåt i det...
På kvällen blir det konsert med Whyte Seeds! Kan nog bli riktigt bra tror jag.

Dagens låt:
16 Horsepower - Poor Mouth

Over and out!
/Vanilli

No comments: