Sunday, April 09, 2006

Utdrivning på G!

Söndag, ångest och allmänt trött!

Igår så var det ett jävla ställ hemma hos oss.
Vi var ett glatt gäng som satt och snackade skit och drack lite gott... eller så lite kanske inte var såhär i efterhand. Vi kan med att dricka lite öl, vin, calvados, gin och en skvätt med tiquila! Damn!
Detta bara smög sig ner för strupen helt obemärkt. Konstigt men det är väl så när man sitter och har det trevligt med sina vänner.
Det gör fina saker med skallen dagen efter kan jag säga i alla fall.
När vi var klara hos oss så förflyttade vi oss till Tobbe och Stina för vidare festligheter.
Vi spelade spel, som förövrigt gick åt helvete för mig del, och fortsatte med skitsnacket.
Jag bestämde mig för att knalla hem vid ett snåret.
Var så sjukt trött så det var lika bra att lyda kroppen.

Idag så har jag brottats med bakfylla och saknad. Det är faktiskt sjukt tyst hemma efter Veronica åkte på sin lilla resa. Fick förresten ett mail från henne idag där det stog att resan till Australien var lite halvrolig. Antar att det inte är så kul att sitta på flygplater och flygplan i 27 timmar.
Hur in åt brallan ska jag klara mig hemma själv i en månad? Ensam med katten är ingen höjdare!
Man får väl anta att detta är en av livets prövningar och jag ska fanimej inte övervinnas av några högre makter. ;)

Passade på att sälja iväg den gamla svetsen också. Det var en mäkta glad snubbe som kom och hämtade den idag. Jag undrar fortfarande värför han var så nöjd? Jag kanske sålde den för billigt? Ja, vad vet jag? Så länge båda parterna är glada och nöjda så är det väl bra.

Nej nu tänkte jag passa på att ställa mig under en varm dusch så man blir fri från söndagsdemonerna.
-Ut med er era djävlar! Ut med er...!

Dagens bild (Svenk idrott och Tim spolar kröken):
















Dagens låt:
Damien Jr Gong Marley – Road To Zion

/Mr.Bralla


No comments: