Wednesday, February 14, 2007

Dubbelmoralens riddare.

Onsdag den 14 februari 2007 - Det är alla hjärtans dag idag.

Jag är personligen inget stort fan av denna dag.
För mig är det ett kommersiellt jippo som är göder den svenska handeln.
Tycker att det är trevligare om man kan göra nåt random istället för att visa sin omtanke.
Trots detta kommer undertecknad att troligtvis hitta på nåt med Vero.
Jag är en dubbelmoralens riddare!

Tänkte även passa på att gratulera min vän Sara B som fyllde 30 år igår!
Tyvärr så hade jag inte möjlighet att närvara på hennes 30-årsfest som gick av stapeln i lördags. Jag hade verkligen velat vara där och firat av henne med alla vänner som man tyvärr inte träffar så ofta nåt mer. Om det är någon som läser denna blogg och som var på festen så skulle jag uppskatta lite bilder från spektaklet.

Dagens låt:
Larrikin Love - Six Queens


Fridens /Tim

1 comment:

Ankaret said...

Fan jackan var riktigt fin!
När får man se din kärra då?

/Tim