Thursday, February 22, 2007

Nudelparty!

Shit vad veckorna går fort.
Sitter på jobbet och lider av paltkoma orsakat av Spicy Hot:s stekta nudlar med grönsaker.
Jag hade bara tänkt äta upp hälften av maten med eftersom mina jobbarkompisar är riktiga tuffingar så var det bar aför mig att vika mig och äta upp resten av maten också. Om jag inte hade gjort det har jag säkerligen blivit hånad för resten av dagen. Det sjuka är att min kontorskompanjon åt lika mycket mat som jag gjorde men han verkade inte så mätt. Medan jag sitter och beklagar mig för honom över hur illa jag mår över att ha ätit så mycket så kläcker han ur sig ”Jag känner mig hungrig!” och ”Jag måste hämta ett äpple så jag över lever.”. Va fan! Är det mig det är fel på eller har alla andra på jobbet en sjuk ämnesomsättning? Jag kommer i alla fall inte äta nåt mer idag för så exploderar jag.

Ikväll så tänkte jag försöka mig på att packa och montera ner det sista i lägenheten.Jag blir förbluffad flera gånger om dagen över hur mycket onödigt man kan ha i en lägenhet.Vi har bestämt oss för att skicka iväg så mycket som möjligt till Myrorna så vi slipper fylla våran nya lya med en massa skit.
På tal om det så får vi nycklarna till lägenheten imorgon fredag! Skall bli spännande att äntligen få tillgång till stället.

Sedan kan jag passa på att, i all vänlighet, be om flytthjälp när vi skall flytta på lördag.
Eftersom jag hämtar bilen runt klockan 09:00 så kommer vi nog att sätta igång med flytten runt 10-snåret. Välkomna att hjälpa till, det skulle uppskattas!

Som tack kommer vi att bjussa på lite flyttöl och tilltugg.

Dagens låt:
Metric - Empty


Mvh /T

1 comment:

Anonymous said...

Skepp ohoj din landkrabba! Kör hårt med flytten. Om jag inte hade jobbat så hade jag kommit och hjälpt till. Må med dig själv Tim!