Monday, February 19, 2007

Zombie!

Så var vecka 8 startad, och shit vilken start den fick då!
Känns som jag är en zombie på jobbet idag. Lyckades inte sova tillräckligt inatt.
Låg vaken och lyssnade på nattradion istället. Antar att det var lördagens galej som fått mig ur fas. Med tanke på vilket galej det var så kan jag, trots yrsel och sömnbrist, säga att det var värt det. Tony och Johanna bjöd på en riktigt trevlig förfest med tilltugg, drinkar och finsk musik!
Den trevliga festen till trots så halkade vi till Raw för att kolla in kvällens utbud…
Givetvis så råkade jag få på mig mina dansbrallor så än en gång har jag slitit på Raw:s dansgolv. Nog om detta… Hahaha!

Känns som denna vecka kommer att vara en lång transportsträcka…
Jag längtar nämligen till att det skall bli fredag igen för då får vi nycklarna till våran nya lägenhet. Får väl försöka utnyttja denna vecka till att samla en massa kartonger, boka lastbil, packa, slänga en massa skit m.m. Känns som det inte är hållbart nåt mer att skjuta upp på dom sakerna.

Dagens låt:
The Shins - Phantom Limb



Nu måste jag ta tag i mitt jobb så att dagen går lite fortare.
Bläääääää…
/T

4 comments:

Anonymous said...

Japp, dans dans dans!
Tack för en trevlig kväll, tur att vi hängde kvar i kön till Raw, mitt gnäll till trots.. : D

Anonymous said...

Hahaha! Japp, det var tur! Det var skitroligt att träffa dig igen. Välkommen tillbaka. Kram /T

Anonymous said...

Jag håller helt klart med!

Anonymous said...

I´ll be back! : )