Thursday, February 01, 2007

Glädje x 2


Glädje #1:

Ronge har äntligen fått sitt efterlängtade körkort! Grattis som fan mannen. Jag kommer att ge dig en liten gåva på lördag för att du har haft stamina och orkat dig igenom alla motgångar. Strongt jobbat kompis! Repekt!






Glädje #2:
Imorgon är det fredag! Fatta, fredag igen! Älskar allt med fredagar...




Lite random:
Var tvungen att ta ut en halvmask med parikel- och gasfilter på jobbet idag. Anledningen till detta var att jag råkade bli helt stenad igår när jag var i garaget och monterade ner bränsletanken på min Golf. Maken till fylla har jag inte varit med om! Till och med efter jag hade sanerat mig med högryckstvätt, skrubborste och grönsåpa luktade jag gammal bensinmack!


Det sjuka var att lukten kom ur mina lungor!
Utandningsluften skulle ha funkat fint till att driva en biogasbuss med!
Jeebuz vilken skallebank jag hade på jobbet hela dagen idag.
Därav mitt djärva beslut att köpa hem en halvmask. Dumt eller smart, det är det som är frågan?

Dagens låt:
Clap Your Hands... "Some Load Thunder"

/sniff-larry

2 comments:

Anonymous said...

weijie0077 har helt rätt, du har en fin blogg mannen =)
Tack som fan för grattandet, känns så sjukt bra! TJOHOOOOOO!!!!
Om det nu bara kunde ta och bli vår snabbt som satan så skulle allt vara perfekt =)

Anonymous said...

Våren kommer mannen, den kommer!
/Tim