Friday, February 23, 2007

slappapappa.

Ännu en arbetsvecka är avklarad!
Nu skall jag inte påstå att jag har haft en så jobbig vecka, speciellt inte idag.
Runt 08:40 lämnade jag jobbet för att hämta upp Vero.

Vi åkte till banken för att fixa det sista innan flytten. Det var en rätt trevlig känsla att få nycklarna till den nya lägenheten.Nu kan äntligen flytten starta på allvar!
Tänkte försöka mig på att flytta så mycket som det bara går ikväll för att sedan ta dom lite tyngre prylarna imorgon.

Nu bär det av hemåt.


Dagens låt:
Cranes - Vanishing Point


Trevlig helg!

/T

3 comments:

Anonymous said...

Lycka till med flytten till och boendet i den nya lyan, pal! (Minns när vi flyttade till vår lägenhet och det läskiga i att ha med så mycket pengar att göra... Har fortfarande kvar bankomatkvittot där det står att jag - i ca 1 minut... - hade 699 990 kr på mitt lönekonto! ;-) )

Anonymous said...

"Slappapappa" är utan tvekan årets blogg-överskrift. Ja, jag kör ofta hem blandskivor ifrån en herre med det lite smått Smithsiga smeknamnet "Shankly". Trodde dock aldrig att du skulle kunna säga Ok till Panic at the Krabba, men det är bra faktiskt! Just den låten alltså. Nu ska jag ta mig ett par Oreos till, sen får det bli "Heroes" för resten av kvällen! Mjau...

Anonymous said...

hoppas det går bra för er med flytten,synd att man inte kan vara där o hjälpa till. iou big time på flyttfronten.ser fram emot besök!/jimmy