Wednesday, February 28, 2007

Sura äpplen.

Tänkte jag skulle göra mig av med en Rikskupong på lunchen idag.
Sagt och gjort passade jag på att tala om för receptionisten att ta en greksallad till mig från samma ställe som dom skulle beställa ifrån.
Kan bara säga att den salladen inte var någon höjdare! Smakade sunkigt och den enda dressingen dom hade kvar var bearnaise! Tack så jävla mycket! En greksallad med ”bea” är ingen höjdare, bara så att ni vet! Som tur hade jag inte på så mycket av skiten.
Frågan är bara hur jag kunde vara så dum i huvudet att jag ens tro att det skulle smaka bra!? Skyller på Mr. Murphy igen!
Tycker att han kan ta och dra iväg till nästa stackare som jag slipper få mitt liv förestat hela
tiden.

Idag skall jag lämna tillbaka nycklarna till den gamla lägenheten.
Känns riktigt bra att äntligen bli av med dom.
Efter jag gjort det så skall jag åka hem och byta om till jobbarkläder.
Anledningen till detta är att min vän flyttar idag och eftersom jag, i ett svagt ögonblick, lovat att hjälpa till så är det bara att bita i det sura äpplet. Hahaha! Jag får väl se det som ett träningspass så går det nog bättre.

Dagens tips:
Låt bli att köpa sallader från lokala pizzanasare.

Dagens låt:
RATATAT – LEX


/Papadopolos

4 comments:

Anonymous said...

Jag har också gått på samma nit som dig en gång, fetaosten var torr som sammanpressade sågspån,och salladen bestod av 95% isbergsallad med dess otroligt icke-existerande smak. dressingen var ingen bea dock=),men istället ljummen,simmig,"vitlökssås" som smakade konserveringsmedel.

pizzerior borde hålla sig till pizza,fler salladsbarer åt folket!

ser fram emot att träffas nästa vecka ! kram/josie

Anonymous said...

WORD Josie!
Varför ploppar det inte upp fler salladsbarer för? Vore kungligt med en salladsbuffé till lunch.

Japp, det skall bli trevligt att se er igen. /Tim

Anonymous said...

Fy fan vad äckligt med bearnaise till sallad! ha ha ha! Mr Murphy är en jävla krabba!

Anonymous said...

Japp, det var ingen höjdare men blanda för tusan inte in krabban i detta. Han har inget med Murphy att göra! ;)