Friday, February 16, 2007

Warpspeed!

Fredag igen!
Känns som man borde vara mer uppjagad än vad jag är men jag kan inte känna så stor glädje för denna helg.
Känner bara en tomhet inför dessa dagar som komma skall. Är det nåt fel på mig?
Som det ser ut i dagsläget så kommer det inte att hända så mycket extravaganta saker som jag skulle önska.
Hoppas för kung och fosterland att någon vill haka på ut en sväng ikväll… (Ronge du har inget val!)
Något som skulle lätta upp den annars så går vardagen skulle var en resa till ett avlägset, varmt och billigt land tillsammans med ett gång polare.

C´mon lads… är det nån som hakar?

Nej nu är det dags för mig att sluta gnälla och tänka på vilket vin jag skall köpa efter jobbet!
Skall man gå på dom exklusivare vinerna eller ska man släpa hem en kartong med nåt skabb som tillfredställer mina yrselbegär? Hahaha!

Dagens låt:
Brett Anderson - Love Is Dead


Cheers /

Krabban

2 comments:

sugplopp said...

Kombinera det bästa av två världar: Penfolds Rawsons Retreat bag in a box för 245 spänn. Inte vansinnigt dyrt, men vansinnigt gott.

Trevlig helg - för mig blir det herrklubb i morgon!

Ankaret said...

Såg detta lite för sent...
För min del blev det 1st.Torres Grand Coronas 2003, 2st. Apricot Wheat Beer, 2.st.Erdinger Weissbier och sist men inte minst 1st. Hoegaarden Grand Cru.

Herrklubb vore nåt det...

Trevlig helg!