Friday, February 09, 2007

Sjöhästar på språng!

Bomber och granater! Fredag igen!
Sjukt fint med fredagar tycker jag. Tycker dock att denna vecka har gått lite väl fort.
Det är knappt man hunnit blinka så är det helg igen. Inte för att jag klagar men, men…

Denna vecka har varit rätt lugn.
Jag har sysslar med jobb, möten, garagevistelse och lättare träning.
På tal om träning så kan jag nämna att jag har sjukligt ont i min arma kropp.
Det onda beror mestadels på att jag inte tränat så mycket sedan julen, och när jag väl tog mig ner till gymmet så tog jag i för kung och fosterland! Dum som jag är fattade jag inte att jag inte kunde köra på som jag gjorde innan, eller vänta nu, det var ju precis vad jag gjorde!
Äh! Skit sak samma, jag har ont och jag mår av det!

Helgens äventyr kommer säkerligen att bli av den lugnare sorten.
Ikväll så blir det inget märkvärdigt, utan på sin höjd middag med ett eller två glas vin med min käraste. Inte fy skam inte :)

Har klurat lite på om jag ska masa mig ut en sväng på lördag bara för att kolla läget på dom lokala haken. Får väl hoppas på att någon vill följa med mig på denna lokala expedition… om det nu blir av överhuvudtaget.

Dagens låt:
Regina Spektor ”Sailor Song”


Fridens /

Styrman Snesegel.

No comments: